گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

بهای عشق...

1392/2/8 17:51
نویسنده : مامی
574 بازدید
اشتراک گذاری

یادم نمیاد از کی! ... اما مدتی بود متوجه شده بودم که وضوح دید چشمام کمتر شده ... نظر چشم پزشک اینه که به خاطر بارداری این اتفاق افتاده ... ولی من نمی خوام باور کنم ... چرا آخه؟! چرا باید چشم به بارداری ربط داشته باشه؟! ... پس من با هر بارداری که داشته باشم، قسمتی از بیناییم رو هم از دست میدم؟!

جایی برای جنگ و جدال نیست ...

هم عینکم و هم شیشه هاش نو شده با شماره ی جدید چشمام یول ...

.

.

.

برگ گلم

چیزی که الان باارزشه، حوشحالی من برای داشتن توئه ... و بهای با تو بودن هر چقدر که باشه باز هم با دل و جونم پرداختش می کنم...

1

یه یادگاری از روز 24/03/1391 - بیمارستان کسری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرناز
22 اردیبهشت 92 0:19