گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

معجزه ی راه رفتن!

1392/2/21 13:58
نویسنده : مامی
346 بازدید
اشتراک گذاری

(سن: 10 ماه و 2٣ روز)

بر میخیزی

می افتی

با دو دست کوچکت تعادلت را نگه میداری و می نشینی

دوباره برمیخیزی

این بار با دستان پُر ... عروسک یا لباسی را به دست میگیری ... تلاش می کنی برای ایستادن ... پاهایت را یکی یکی، آهسته آهسته به جلو هدایت می کنی ... اول دو قدم با پای چپ بعد یک قدم با پای راست ....

دوباره می افتی

با دو دست کوچکت، خودت را نگه می داری و آهسته می نشینی

دوباره بر می خیزی

باز هم با دستان پُر ... این بار استوار تر می ایستی ... با حفظ تعادل بیشتری قدم بر میداری .... دو – سه قدم هفته ی پیش، الان رسیده به هفت – هشت – نه – ده قدم .....

این بود معجزه ی این ماه تو...

... سپاس خدای بزرگم،  که مرا لایق دانستی و او را به من دادی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرش
21 اردیبهشت 92 16:01
گلشید عزیزم سلام ماشالا به این دخمل زرنگ قربون قدم های کوچیکت خاله جون مامی گلشید تو رو خدا یه عکس بذار ببینم واقعا این خاله ریزه راه میره!!!! عزیز دلم دل من و آرش جون براتون خیلی تنگ شده! از راه دور میبوسمتون
مامان مهرناز
22 اردیبهشت 92 0:18
افرین چه دختر فعالی مامی جون از دختر گلت عکس جدید بذار دلم واسش تنگ شده
مرمر(مامی کسرا)
22 اردیبهشت 92 9:49
عزیزم....ایشالا هرچی زودتر راه بری...بعدشم بدوی..قربونت برم من....
مامان ریحانه
22 اردیبهشت 92 14:08
الهیییییییییییییییی من فداششم. ماشالا هزار ماشالا به این دختر زرنگ. به زودی ایشالا دویدن این فرشته کوچولو رو هم میبینی.