گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

زندگی، عشق، آرامش

1392/2/6 1:08
نویسنده : مامی
593 بازدید
اشتراک گذاری

گلشید درخشان زندگیِ من

تو خودِ

شادی ...

زندگی ...

نشاطی ...

صبحی ...

خورشیدی ...

طلوعی ...

نور ی ...

تو خودِ خودِ عشقی ....

 لبخندِ زیبای تو به فرشته ها:

1

خوشحالم که تو رو دارم ...

خوشحالم که روشنی صبحم با لبخند شیرین تو شروع میشه ...

خوشحالم که آرامش شبم، از لمس گرمای وجودت توی بغلم ایجاد میشه ...

خوشحال ترین زنِ روی زمینم وقتی سرت روی شونه مه و ضربان قلب کوچیکت روی سینه م می کوبه...

خوشحال ترین آدم روی زمینم وقتی که صدای خنده ت توی خونه می پیچه و تمام وجودم رو پر میکنه ...

 

و تووووو زیباترین فرشته ی روی زمینی که آرزوی همیشگی من بودن خنده روی لبهای قشنگت و داشتن قلبی پر از شادیِ همیشگیه .... دوستت دارم، با تمام وجوووووووووووودمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مهرناز
6 اردیبهشت 92 0:37
عزیز دلم ان شالله همیشه شادولبت خندون باشه روز به روز خوشکلتر میشی دخملی مامی جونش زیبا نوشتی ان شالله شما هم در کنار این فرشته کوچولو همیشه شاد وسلامت باشی
مرمر(مامی کسرا)
7 اردیبهشت 92 19:23
سلااااااااام.ماشالا گلشید خانوم خیلی خوشگلی خاله جونم....منم یه نی نی هم سن و سال و گلشید جون دارم...خوشحال میشم یه سر بیاید کلبه ما...
مامان الناز
8 اردیبهشت 92 20:22
زن عمو فدای ان نگاهت بشه انشاالله همیشه سالم و سلامت کنار مامان و بابا باشی