گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

شکرگزاری...

1391/4/2 13:22
نویسنده : مامی
239 بازدید
اشتراک گذاری

خورشید قشنگ زندگیم

بعد از گذشت 9 روز از تولد زیبای تو، بالاخره من یخورده حالم بهتر شده و فرصت کردم تا بیام برات بنویسم... توی این 9 روز لحظات فوق العاده ای رو تجربه کردیم که همراه با لذت ها و سختی های زیادی بوده ...

ولی قبل از گفتن هر چیز، باید سپاسگزار خدای مهربونمون باشیم (من، تو و بابی امین) بخاطر همه ی خوبی ها و مهربونی هایی که در حقمون داشته، بخاطر سالم نگه داشتن من و تو، بخاطر دادن گلشید زیبایی مثل تو، بخاطر اینکه از ابتدای خلقت تو مراقبمون بود و همیشه حضور آرامش بخشش رو کنارمون حس می کردم...

اگه از الان تا آخرین لحظه ی عمرم رو با هر نفسم یه "خداروشکر" بگم، باز هم نمی تونم این همه لطف و بخشندگی خدای مهربون رو سپاسگزار باشم...

خدای مهربونم، خیلی دوستت دارم، امیدوارم لیاقت این همه بخشندگی و این هدیه ی زیبای تو و همسر مهربونم رو داشته باشم و بتونم قدردان باشم...

خدا جونم... هیچ وقت تنهامون نذار...

آمین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحانه
2 تیر 91 23:38
ایشالا
مامان سارا
9 تیر 91 17:52
سلام گلم مبارکه تولد گلشید عزیزم.گلم مواظب دخمل نازت باش و روی ماهش رو ببوس ایشالا خودت هم بهتر باشی عزیزم.


مرسی از مهربونی تون عزیزم
الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 0:39
سلام دوست عزیز.دخترم روشا تو مسابقه نی نی خانه دار شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدین. http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php حتما آدرس وبلاگتون رو بذارین که رای ثبت شه.سه شنبه آخرین روزه.
مامان سارا
14 تیر 91 10:07
عزیزم سلام.خسته نباشی.می دونم الان بچه داری خیلی سخته.راستی گلم تاریخ تولد گلشید نازم کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟می خوام بدونم چند روز با سارا اختلاف دارن.گلم عکسای ناز دخملی رو بذاربوس