گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

روزمره مان چقدر زود خاطره می شود!

1392/3/4 19:55
نویسنده : مامی
483 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی نازنینم

مدت زیادی از آخرین نوشته ام می گذرد...

روزهایی که گذراندیم پر از شادی و شور و عشق بود ... تلاش هایت برای گام برداشتن و راه رفتن ، شناخت و آگاهی ات نسبت به تمامی اشیای دور و بر ، شناخت دست و صورت و پا و مو و چشم و... ، اشاره هایت به چیزهایی که می خواهی، انجام بازی های کلاغ پر - اتل متل توتوله - لی لی حوضک - دالّی موشه، درآمدن 5مین دندان (بالا - سمت راست - در 11 ماه و 8 روزگی) و و و و و و و و به خودم که می آیم می بینم چیزی به یک ساله شدنت نمانده!

چه زود گذشت ...

این روزها زیاد یاد "پارسال این موقع هایم!" می افتم .... روزهایی را که به انتظار دیدنت می گذراندیم و چقدر با تو حرف می زدم من! چیزی یادت می آید؟! ... کاش یادت بود و بعدها برایم تعریف می کردی که مثلا از فلان شعر یا لالایی که می خواندی بیشتر خوشم می آمد! ... کاش یادت بود و بعدها از روزهای "یکی" بودنمان، برایم می گفتی ... کاش یادت بود و بعدها برایم از حس آن لحظه ای می گفتی که نوک انگشتانم را روی بدنت (که نمیدام سَرَت بود یا پایَت!) می کشیدم ... کاش یادت بود و حس و انگیزه ات را از لگد زدنهایت برام می گفتی!زبان ... بگذریم ، روزهایی پر از هیجان بود ... یادش بخیر ........

 

و حالا مـــــــن و تــــــــــو و عشق و عشق و عشقیـــــــــــــــــــــم که باهَمیــم


گلشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مهرناز
5 خرداد 92 0:14
اوووووو این دخملی چقدر بزرگ وخوشکل شده یعنی بود خوشکلتر شده قربونش برم من مامی جون خیلی خوب نوشتی
مامی سوفیا
8 خرداد 92 0:19
مامی گلشید کوچولو، واقعا این حس بین تمام مادرها مشترکه. منم زمان بارداریم همه این کارها رو میکردم. با خوندن این متن اشکم سرازیر شد عزیزم. فرشته نازو ببوس.
نگار
8 خرداد 92 12:27
ببخشيد من حالا متوجه شدم كه اومده بود ني ني گپ . الانم آفلاين هستيد . ببخشيد شرمنده شدم . ايشالا باز هم بياييد .
نگار
9 خرداد 92 11:18
واي خدا چه عكس نازي . اين گيره كوچولو مهشيد جون منو كشته . قربونش برم .
مامان مهرناز
18 خرداد 92 2:21
به علت مشکلات بسیار زیاد blogfa ما هم نی نی وبلاگی شدیم اینم ادرس جدید وبلاگمون http://mehrnazbaba.niniweblog.com/
مامانی درسا
24 خرداد 92 2:15
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک همیشه خوش باشی و سلامت
مامانه بهار
24 خرداد 92 14:10
سلام گلشید جوووووووووونمممممممممم تولدت مبارک خوشگل خاله. ایشاله 1000 ساله بشی .عروس بشی ایشالله دیروز هم تولد بهار بود.
مرمر(مامی کسرا)
30 خرداد 92 2:10
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
نادیا مامان امیرعلی
4 تیر 92 15:48
سلام عزیزم گلشید جونم ببخشید که یه کم دیر شده ولی من خیلی سعی کردم اینترنت خراب بود روزی که به دنیا اومدی مصادف شده با انتخابات برای همین اینترنتا داغون بود به هر حال بازم من و امیرعلی ازت عذرخواهی می کنیم و تولدت رو هزاران هزار بار تبریک می گیم ایشالله که در کنار پدر و مادر مهربونت هزاران سال جشن تولد بگیرید. بوس بوس صدهزارتا
ســـــــارا
30 تیر 92 22:50
مامی گلشد جووون سلامــ خیلی دخمل ناز و با نمکی دارید... ماشالا شما هم خیلی با سلیقه اید که یه وب به این قشنگی واسه ی گلشید ساختید. به منم سر بزنید. «گلشید جوووووونم دوستت دارم» لینکید.