گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

ادامه ی پست قبلی (دَس دَسی کردن)

1391/12/15 16:53
نویسنده : مامی
226 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل مامان انقده شیطونی کرد و با کفِ دستش روی کیبورد کوبید که مامان حواسش پرت شد و پست قبلی رو نصفه نیمه تایید کرد و فرستاد روی آنتن!عینک

(از اون غلطای املایی و انشایی که توی نوشته م هست و این که کیبورد رو له و لورده کردی و انگلیسی شد و هر کاری کردم دیگه فارسی نشد، چشم پوشی میکنم!قهر)

داشتم می گفتم بهارکمقلب

که، یه دونه از گوشواره هارو گوشِت کردیم ولی با جیغای خوشگلی که میکشیدی! ما هم از نفس افتادیم و گوش کردن دومین گوشواره رو گذاشتیم واسه فرداشاوه... فردا عصر که بابی اومد خونه، دست بکار شدیم ولـــــــــــــــــــــــــــــــــی، دیدیم که ای دل غافل! سوراخ پر شده و هر کاری میکنیم گوشواره توی این گوش نازنازی نمیره خنثی.............................. این لحظه بود که من و گلی یه دلِ سیر با هم گریه کردیــــمگریه

 

امروز دوباره رفتیم برای سوراخ کردن گوش و همون ماجرای قبلی نگران

 

سالِ نوی 1392 با گلشیدی که یه گوشش گوشواره ی حلقه ای داره و اون یکی گوشش گوشواره ی بیخ گوشی با نگین قرمز! نیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(گوشِتو بیار جلو می خوام یه حرف درِگوشی بهت بگم: بعدا میام و به این پست عکسای خوشکل اضافه می کنم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)