گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

سفر کاشان

1391/11/30 14:18
نویسنده : مامی
282 بازدید
اشتراک گذاری

(چهارشنبه 25 بهمن 1391 - گلشیدم هشت ماه و 4 روزشه)

یهو تصمیم گرفتیم بریم کاشان! در عرض یک ساعت چمدونو بستیم و راهی شدیم ... همه چی خوب بود و خوش گذشت بجز این که گلبرگم از این که زیادی بیرون از خونه بودیم، خسته شده بود و خیلی خیلی کم غذا می خورد ناراحت به خاطر همین بدنش ضعیف شد و روز آخر سرما خورد و تمام مسیر کاشان تا کرج رو گریه کرد ناراحت من و بابی هم حسابی ناراحتگریهکلافهنگران شده بودیم ...

چند یادگاری از سفر کاشان:

1

کاشان - باغ فین

2

کاشان - باغ فین - حمام فین

3

کاشان - باغ فین - گلشید در حال مکاشفه!

4

کاشان - خانه ی عامری ها

5

کاشان - تپه های سیَلک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانه بهار
30 بهمن 91 14:21
سلام دخمل من تو این مسابقه شرکت کردهhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php میشه بهش رای بدید؟ کافیه توی نظراتش کد 104 رو بزنید همین مرررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییییییییییی
SABA
30 بهمن 91 14:41
سلام من وارد کننده محصولات دکوری منزل هستم در صورت تمایل به همکاری در فروش محصولات ما و یا تمایل به واردات هر گونه کالائی بدون دریافت وجهی از شما ما برای شما کالای مورد نظرتان را وارد میکنیم و بعد از رسیدن کالا به دستتان پول آن را دریافت می کنیم www.jenseno.ir
مینا
30 بهمن 91 14:44
هزار ماشاالله به این جواهر
مامان گلشید دعا کن خدا یه دونه از این فرشته ها را هم به من بده



آمییییییییییییییییین