گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

حال و هوای من و تو

1391/3/10 12:35
نویسنده : مامی
324 بازدید
اشتراک گذاری

توی ماه ششم بارداریم بود که متوجه یه نکته ی خیلی جالب شدم!

روزایی که حالم بد می شد (حالت تهوع، رو دل، نفخ معده، مسمومیت و...) تو هم تکون ها و حرکت هات خیلی کم میشد... ولی وقتی که حالم رو به بهبودی میرفت، تو هم کم کم به حالت عادی خودت برمیگشتی و شیطونی هات شروع میشد....

توی این مدت و الان که کمتر از 2 هفته دیگه به تولدت مونده، باز هم همچنان همیجوری هستی... من از روی حرکتهای تو متوجه میشم که حالم بده یا خوب شدم..... البته وقتی که مامی اذیته و درد داره، تو هم یه خورده بدجنسی میکنی و با تمام انرژیت خودتو سفت میگیری و به همه طرف فشار میدی و اونوقته که مامی باید دستشو بذاره روی شکمش و با ناز کردن و قربون صدقه رفتن و ماساژ دادنت، ازت بخواد که کمتر فشار بدی به دل و روده ی مامی....

فدات بشم که انقده حال و هوای مامی روت تأثیر میذاره و تو هم فوری نشون میدی اینو.....

دورت بگرده مامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
11 خرداد 91 13:42
آخییییییییییییییییییییییییییییییی عزیز دلم چه نازی داره دنیا بیادد چیکارر کنههه
نایسل
11 خرداد 91 13:42
لیکنترو رفتم واقعا جالب بود
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
12 خرداد 91 4:29
وای مامی جون خوش به حالت که دلم داره غش میکنه واسه تکون خوردنای شکمم... چه زود گذشت تا آخرای همین عید52 روز پیش بود هاااااااااا الانم تازه شیر خورده و رو شکمم باناز خوابیده ومن کامنت میزارم... نمیدونی چقد عاشقشیم.......... ایشاا...عسل شمارم ببینیم به سلامتی و خوش قدمی