گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

کودکان متولد خرداد!

1391/3/9 20:00
نویسنده : مامی
772 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه مطلب خیلی جالب توی اینترنت پیدا کردم، در مورد کودکان متولد خرداد... که توی پیوندهای روزانه لینکش رو گذاشتم که داشته باشیم... خیلی چیزای بانمکی نوشته اونجا....

وقتی که مطلبش رو با صدای بلند برای خودم و بابی خوندم، جفتمون خیلی خوشحال شدیم که قراره یه بچه ی کنجکاو و شرّ و شلوغ داشته باشیم... قلب

بعضی از قسمت هاشو اینجا کپی میکنم، که جلوی چشممون باشه و بعدا زیاد شوکه مون نکنیزبان:

  • این بچه‌ها به محض این‌که به دنیا می‌آیند دوست دارند بخورند!
  • بهتر است برای دیگران توضیح دهید که این بچه‌ها ذاتا پرجنب و جوش هستند  و کاری هم از دست شما به عنوان پدر و مادر برنمی‌آید!
  • كودك خردادی شما کاملا ناخودآگاه به این طرف و آن طرف سرک می‌کشد و کنجکاوی می‌کند و در این راه، سری نترس دارد.
  • در تعبیر و تفسیر مسائل مختلف ، آن‌ها همان ابتدای کلام شما تا ته ماجرا را خوانده‌اند ودیگر نیازی نیست توضیح بیشتری برای‌شان تکرار کنید.
  • قابلیت این را دارند که در آن واحد وقت‌شان را روی چند موضوع مختلف بگذارند و اتفاقا درباره همه این مسائل دقیق هم باشند.
  • خیالبافی این بچه‌ها هم به مراتب قوی است و اصلا بعید نیست اگر یک ماجرای واقعی را با تخیل ترکیب کنند و شما را شگفت‌زده کنند.
  • به دستان ماهر او اعتماد کنید! بدانید که این انگشتان کوچک روزی روزگاری نه چندان دور یا یک ساز موسیقی را نوازش می‌کند و از کوچولوی امروز شما نوازنده‌ای بزرگ می‌سازد یا این‌که با تجربه هر چه تمام‌تر در قالب دستان یک پزشک متخصص قلب و عروق یک بیمار را زیر تیغ جراحی به دست می‌گیرد و او را از خطر مرگ نجات می‌دهد. و همچنین او توانایی نگارش با هر دو دستش را هم دارد!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سارا
10 خرداد 91 12:49
سلام دوست من.ایشالا دخمل گلت صحیح و سالم بیاد بغلت.عزیزم چند م خرداد دخمل گلت متولد میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سارا
10 خرداد 91 16:21
عزیزم ایشالا صحیح و سالم دخمل گلت رو به دنیا بیاری وبه سلامتی زایمان کنی.خیلی هیجان انگیزه که تولد دخملامون به هم نزدیکه.دوست دارم توی یه روز باشن یعنی 22 .راستی عزیز کجا زایمان می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سارا
10 خرداد 91 16:23
من قراره سزارین بشم.بله ساکن تهرانم
نایسل
10 خرداد 91 16:51
وایییییییییییییییییی چه باحال شوشو من خردادیه و دختر خواهرم دقیقا همین جوری ان
نایسل
10 خرداد 91 16:51
ایشالا گلشیدددتتت به خوبی خوشی دنیا بیاددد
مامان مهربون


فدای توووووووووووو.... مرسی عزیزم..
نایسل
10 خرداد 91 16:52
دقیقا شوهر من پیانو و گیتا الیکتریکک رو در حد حرفه ای میزنه بقیه سازهارم بلده


آفریـــــــــــــن.... امیدوارم که من هم بتونم گلشیدم رو به هر چی که دوست داره و تواناییشو داره برسونم
نایسل
10 خرداد 91 16:53
دقیقا دختر خواهرم میتونه کلی کارو باهم انجام بده که هیچ ربطی به هم نداره خیلی جال بوددد وایی
نایسل
11 خرداد 91 12:28
اره خیلی جالبه همین طوری که میخوندم ذوق زده میشدم انگشتا و دستای خیلی قوی دارین دختر خواهرم بایانکه خیلی کوچیک بود قشنگ قیچی میکرد مداد رو اینقدر خوشگل تو دستش میگیرفت که همه تعجب میکردن اینقدر قشنگگ نقاشی میکشه که نگو شوهرم اینقدر دستای خوبی داره برای زدن ساز میتونی کیلیپشو توی پی ام سی ببینی علیرضا خرداد برای همین میگم خیلی خوبه دخترت خردادیه عزیزم منم خیلی از اشتاییی باهت خوشحال شدم واینکه مرسی دعا کن حامله ای براروده میشه دعات من قبول بشم
رها
15 دی 92 14:38
سلام خانمی نی نی منم ایشالا خرداد میاد بغلم...میخواستم ببینم این مشخصات نی نی خردادی چقد با دختر شما هماهنگ بود؟؟؟؟؟؟؟درسته که خیلی شیطونن؟؟؟؟؟؟وقتی نوزاد بود گریه زیاد میکرد؟؟؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدید.
مامی گلشید
17 دی 92 15:35
سلام رها جوووون ایشالا که بسلامتی نی نی قشنگتو بدنیا بیاری.... گلشید من خیلی از این ویژگیهارو داره..... گریه هم زیاااااد میکرد .... فقط دوست داشت که بغلش کنسم و بگردونیمش.... اصلا از زمین مومدن و یکجا نشستن خوشش نمیومد .... الان هم که راه میره, اصلا زمین نمیشینه .....