گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

گذری بر 7 ماهگی گلبرگم

1391/10/24 23:42
نویسنده : مامی
351 بازدید
اشتراک گذاری

گلشیدم

مثل همیشه نوشتن خاطره های قشنگمون با تاخیره ناراحت و فقط فرصت یادداشت کردن اتفاقای مهم رو دارم. اونم نه توی وبلاگ! توی سررسید!

1

امروز 24 دی 1391 ، امروز نازگلم 7 ماهه شده قلب .... تحول مهم 7 ماهگیت این بود که چهار دست و پا حرکت می کنی و در کسری از ثانیه، تمام وسایلی که دستت بهش برسه، به چنگ میاری و فوری به دهن می بری و بعدش خیس و آب کشیده بیرون میان این وسایل بیچاره!

 3

انقدر دوست داشتنی و شیرین شدی که حسابی از همه دلبری می کنی...

این روزا با یه عروسک توی بغل می خوابی ... خیلی ناز و دوست داشتنی ... مثل فرشته هاااااااا ... وقتی که خوابت میگیره و عروسکت رو محکم به خودت می چسبونی، اون لحظه س که دوست دارم تمام ساعت های دنیا متوقف بشن و لحظه ها بَند بیان تا من یه دل سیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر و با خیال آسوده بشینم تماشات کنم ... عاشقتم ماچ 

4

امروز بهداشت بودیم =>  قد: 68 سانتی متر

                                  وزن: 7 کیلو و 900 گرم

 5

یه خلاصه ی کوچولو از نوشته های سررسیدم رو اینجا باید بنویسم:

28 آذر 1391 ؛ تقریباً به چهار دست و پا رفتن مسلط شدی! (سن: 6 ماه و 4 روز)

30 آذر 1391 ؛ از پله ی آشپزخونه و میز اتو بالاتنه ت رو بالا کشیدی!

3 دی 1391 ؛ یه حرکت جدید و فوق العاده!!! دروازه زدی!!!

16 دی 1391 : نشستی! بدون کمک!!!

17 دی 1391 ؛ دستت رو گرفتی به لبه ی تخت و سرپا ایستادی!

22 دی 1391 ؛ بالاخره پله ی آشپزخونه رو فتح کردی و وارد آشپزخونه شدی! (سن: ٦ ماه و 28 روز)

 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله عصمت
26 دی 91 1:01
چقدر دوست داشتنی و خانووووم شده این عزیز دل من ماشاا... چقدر ناز شدی خاله جون بقول دزفولی ها تیم کف پات بسلامت کلی از آرش جلو زدی، خاله صبر کن آرش هم بهت برسه دیگه توی این عکسای جدید خیلی شبیه خاله شدی، مامی گلشید گل خانوم رو بجای من ببوس
مامان مهرناز
26 دی 91 23:41
ماشالله خیلی پیشرفت کردی خاله قربونت برم دخملی رو از طرف من ببوسین
مامان امیرعلی
27 دی 91 13:15
سلام نجمه جون و گلشید خانوم خوشگل و ماه من و امیرعلی هم دلمون خیلی براتون تنگ شده ولی چه می شه کرد که دوستای من خیلی تنبل هستن و هر بار یه دلیلی برای بهم زدن قرار می یارن و نمی یان خونمون ولی ما هنوزم منتظریم که گلشید خانوم و مامان مهربونش رو ببینیم از طرف من گلشید رو گاز بگیر و ببوسش
مامان مهرناز
6 بهمن 91 3:47
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........