گلشیدگلشید، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عشق نو پای زندگی ما

گالری 4 ماهگی

1391/8/17 19:37
نویسنده : مامی
292 بازدید
اشتراک گذاری

تهران - گلشید و آرش - خونه ی خاله آزیتا

 

2

کرج  - خونه ی مامان جون اینا

 

3

4

گلشید روی تشک بازی .... نازنینم اینجا تازه یاد گرفته بودی که گردنت رو بالا بگیری وقتی که بر می گردی! واسه همین منم کلی ذوق کردم و عکس گرفتم زبان

 

5

تمام مدتی که خواب بودی اون اسباب بازی رو محکم گرفته بودی و وقتی می خواستم آزادش کنم، محکم تر می گرفتیش!قلب

 

6

ماچاینم فرشته ی نازنین منه ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه
27 آبان 91 1:16
وااااااااااای این عکسا چقدر خوشگلن. من چه جور اینا رو ندیده بودم. جالبه خیلی این خوشگل خانم تو عکسا ناز افتاده. الهی من فدای خوابیدنش بشم واقعا بامزه بوده گرفتن اون اسباب بازیش. خدااااااااااااااااااا ما دوست داریم گلشید رو ببینیم یه عالمه بوس واستوووووووون